søndag, juni 18, 2006

7+1

Så er første uge i Sverige gået. Det har været rigtig godt! Vi har fået et lille fint gæstehus at bo i. Der er en lille bitte stue, et lille køkken og 2 fine værelser og meget lavt til loftet...for en gangs skyld er jeg rigtig glad for mine 1,65 m :0)

Området er fantastisk smukt og menneskene utroligt søde. Denne uge har stået på oplæring men fra den kommende uge overtager jeg smådyrspraksis...det glæder jeg mig rigtig meget til!!

Symptomer har der ikke været mange af mens jeg har været i Sverige, og det har ærlig talt bekymret mig lidt...jeg var ikke engang ekstra træt...men weekenden har rådet bod på det, så jeg nu har oplevet 2 dage med let ubehag, lidt ekstra følsomme bryster og træthed...det har givet mig lidt ro igen :0) . Jeg glæder mig rigtig meget til scanningen den 26. juni :0)

Vi var i går til min halvsøsters 18 års fødselsdag. Jeg drak jo selv sagt ikke noget, men det sjove var at min søsters anden storesøster (min tidligere stedsøster) heller ikke drak noget. Vi er jævnaldrende og havde tidligere rigtig meget med hinanden at gøre, så det kunne være lidt sjovt, hvis hun også er blevet gravid...det vil den næste tid jo nok afsløre :0)

I må have en fantastisk uge...jeg er tilbage igen i næste weekend med nye opdateringer...ligesom jeg selvfølgelig også skriver den 26. og fortæller hvordan det er gået :0)

5 Comments:

Blogger Solsikke said...

Det lyder som om du har det godt. Dejligt med en masse faglige udfordringer. Og skønt at helbredet er til det.

Det er da en sen scanningstid du har fået. Er det fordi du er afsted? Jeg kan godt forstå at du glæder dig - det skal du også!

Knus,
Solsikke

6:01 PM  
Blogger Majer said...

Tillykke med dine første graviditets-gener. Håber ikke at de bliver værre, end at det er til at holde ud.

God arbejdslyst med dyrerne i denne uge.

10:04 AM  
Blogger GitteK said...

Iiih hvor sker der bare mange dejlige, spændende ting i dit liv lige nu!
nyd det, nyd det!!!
det har du sgu fortjent!

12:41 PM  
Blogger Frandse said...

Hvor lyder det bare til at du har det godt - dejligt

3:24 PM  
Blogger Solsikke said...

Uh, hvor jeg tænker på dig, og håber at det går rigtig godt med scanningen i dag!

Stort knus,
Solsikke

11:24 AM  

Send en kommentar

<< Home