mandag, juni 26, 2006

Tvillinger!!

Ja, som flere af jer gættede på, da jeg fik svaret på mit hCG, venter jeg tvillinger. Jeg må indrømme, at det kom som lidt af en overraskelse for Bo og jeg. Vi havde begge på fornemmelsen, at der kun var en. Desuden har jeg nærmest ingen symptomer, så jeg troede jo måske, at det ville vise sig, at der slet ikke var liv!

Det var helt fantastisk at se de små. Deres små hjerter bankede derudaf og de lå og vinkede med deres små luffer til os. Den ene svarede til at være 8+2, den anden 8+3, så det er jo helt perfekt, da jeg efter egen beregning i dag er 8+2.

Min søsters anden storesøster viste sig også at være gravid. Hun skal føde til december, så det er jo fantastisk. Hun havde også haft kraftig mistanke om, at jeg gemte på en hemmelighed under mavskindet, så det var ret sjovt!

Jeg vil ikke skrive så meget mere. Jeg har talt med så mange mennesker i dag, at jeg snart bare skal sove lidt inden jeg skal tilbage til Sverige!

11 Comments:

Blogger Mette said...

Kære Maria
Jeg har ventet spændt på at høre fra dig idag.
TILLYKKE X 2 må jeg vist hellere sige.
Jeg glæder mig virkelig på jeres vegne, det var dejlig at høre at alting en som det skal være.
Hyg dig i Sverige og pas godt på jer alle 3.

4:23 PM  
Blogger Solsikke said...

Kære Maria

Hvor er det bare fantastisk! Stort tillykke med de 2 små! Det viser bare at al vores søgen efter symptomer og fortolkninger ikke er meget værd.

Men mon ikke de giver lidt flere symptomer hen af vejen - om ikke andet kan du nok regne med at få en rigtig stor mave om nogle måneders tid.

Ej, hvor er det bare godt at høre! Fortsat god fornøjelse i Sverige!

Knus,
Solsikke

4:46 PM  
Blogger Frøkenhat said...

TILLYKE!!!!
Hvor er det fantastisk med to. Det bliver noget ganske særligt med tvillinger, det er jeg sikker på.
Nyd kvalmens fravær - så er der energi til så meget andet i stedet.

7:57 PM  
Blogger HBT said...

WOW, tillykke

8:09 PM  
Blogger Signe og Jan said...

tilykke + tillykke

9:30 PM  
Blogger Majer said...

Ihhh... hvor skønt!! Tvillinger er da for fedt! Mange gange tillykke med det. Håber at du går gennem graviditeten uden for mange gener.

7:35 AM  
Anonymous Anonym said...

Hej Maria

Først rigtig mange gange tillykke, hvor er det fantastisk. Jeg har fulgt lidt med på din side.

Måske er det lidt mærkeligt at skrive til dig, for det er mange år siden, vi har snakket sammen. Jeg synes alligevel, jeg ville skrive en lille hilsen til dig og ønske dig held og lykke med de TO vidundere.

Med venlig hilsen
Dorte Malmos
dortem@ofir.dk

12:56 PM  
Blogger GitteK said...

Rigtig rigtig hjerteligt tillykke!
Hvor er det bare dobbelt-dejligt!

Tillykke!

1:14 PM  
Blogger Mira said...

Tillykke med de to små :-)

3:42 PM  
Blogger Spirren said...

Tillykke Maria med hjerteblinkene:-)

Knus Spirren

5:13 PM  
Blogger Monja said...

Dobbelt tillykke!

Du behøver altså ikke få de vilde symptomer. Jeg havde en pragtfuld graviditet, en pragtfuld fødsel og nu har jeg to vidunderlige drenge.

Held og lykke med dem (glæd dig – du er heldig)

Knus Monja

9:39 PM  

Send en kommentar

<< Home