fredag, juli 07, 2006

Afsluttet på fertilitetsklinikken (9+6)

Så har jeg været til den sidste scanning på fertilitetsklinikken. Det gik super godt. De små var rigtig hyggelige. Den ene var meget livlig og lå og boksede rundt med bade arme og ben...det er sikkert også fedt, når der pludselig er lidt at bevæge ;0). Den anden lå mere stille med fronten direkte mod proben...som om den var en lille tænker. Begge hjerter hamrede derudaf som om de aldrig havde bestilt andet. Måske det er et lille A- og B-menneske, der ligger derinde...en med mine morgenfriske tendenser og en med Bo's syvsover-gener :0)

Den ene var 30,4 mm (10+0), den anden var 29,9 mm(9+6), så de har udviklet sig helt perfekt. Fertilitetslægen var meget optimistisk omkring prognosen for at fuldføre graviditeten...

Den 27/7 skal jeg til nakkefoldsscanning, så der er kun knap 3 uger til vi skal se vidunderne igen...det glæder jeg mig allerede til!!

Livet i Sverige er stadig lækkert. Jeg er allerede kommet halvvejs igennem forløbet. Tiden er gået alt for stærkt! Jeg har i denne uge været helt alene, da den ansvarlige dyrlæge har været på ferie. Det har faktisk været rigtig fedt...og rigtig fedt at opleve, at jeg kun havde en patient, jeg ikke vidste, hvad jeg skulle stille op med. Det var dog blevet meget tydeligt, hvad diagnosen var, da de kom til kontrol 3 dage senere, så alt i alt har jeg vel reddet en masse dyr i den forgangne uge ;0).

Det er heller ikke helt skidt at bo 5 min. fra vandet, når der er hedebølge. Jeg har fundet en hundestrand, så Dharma har lært at bade. Det er virkelig fedt...men det er også lidt hårdt for hende, da vandet ikke skal blive særlig dybt, før hendes små corgi-ben ikke kan være med længere...så må hun støttes lidt på det dybe (som går mig til anklerne)...Og så ligger hun jo nummer 7 i kampen om at blive årets corgi-tæve...indrømmet....jeg er stolt :0)

6 Comments:

Blogger Frøkenhat said...

Lyder som om du har nogle dejlige første graviditetsmåneder. Hvor skønt. Mon ikke den lille syvsover vågner op til dåd til næste scanning...

4:23 PM  
Blogger Monja said...

Tillykke med scanningen.

Uha, jeg håber da ikke det er en A og en B baby (menneske). Det vil være alt for hårdt for dig :-) Intet er selvfølgelig 100%, men når du har set liv nu, og de er tveægget så har du ret sikkert to babyer om ca. et halvt år. Ret vidunderligt ikk’?

Knus Monja

8:33 PM  
Blogger Signe og Jan said...

tillykke med den nye fase, den positive joboplevelse og hunden!!

10:05 AM  
Blogger Majer said...

Godt at høre lidt nyt fra dig! Hvor må det have været skønt at se de to små i maven. Håber at jeg kommer til at opleve det en dag...

11:44 AM  
Blogger Solsikke said...

Hvor er det skønt at læse din opdatering. Dejligt at du nyder livet, jobbet, din hund og ikke mindst de to vidundere. Sådan en scanning er helt ubeskrivelig dejlig!

Fortsat god fornøjelse i det svenske!

Knus,
Solsikke

9:56 AM  
Blogger Solsikke said...

God fornøjelse med nf-scanningen i dag. Jeg håber, at det går rigtig godt!

Stort knus,
Solsikke

10:12 AM  

Send en kommentar

<< Home