torsdag, august 31, 2006

Long time no see!!

Det er lang tid siden, jeg har haft tid til at skrive herinde...SORRY!!...

Jeg har det rigtig godt og nyder virkelig at være gravid. Jeg er nu 17+5 dage henne og det er heldigvis stadig en meget problemfri graviditet!! Jeg har mærket liv den sidste halvanden uges tid. Først var det kun som små bobler, men nu har det udviklet sig til små puf på indersiden af maveskindet.

Jeg er efterhånden også ved at se rigtig gravid ud. Jeg skal lige vænne mig til at folk ser efter mig på gaden. Jeg finder det faktisk lidt ubehageligt indimellem...folk nærmest plukker tøjet af mig med øjnene...det er jeg sgu ikke vant til..udover måske i meget beruset tilstand en sen aften i tidernes morgen ;0)

På torsdag den 7. september skal jeg til gennemscanning. Jeg håber selvfølgelig mest af alt, at tvillingerne er, som de skal være, men det kunne også være rigtig skønt, hvis de kan se, hvad køn de har. Alternativt har vi bestilt tid til en 3D scanning den 12. oktober, så kan de i hvert fald se det der!!

Vi var ellers begyndt at se på hus på Fyn. Vi bor pt i en 4. sals lejlighed på 78 kvm. Der er ikke elevator i bygningen, så der er langt op, når man skal slæbe på noget samtidig med. Derudover har vi 2 katte og en hund, så vi er nogle stykker til at deles om kvadratmetrene. Desværre kunne banken ikke låne os penge til trods for, at vi har mange penge tilovers, hvis vi sælger vores nuværende bolig...det bliver først når jeg er færdig med at læse...der er tvillingerne omkring 1½ år. Det var lidt af en skuffelse, men vi finder vel ud af at indrette os, så det bliver ok at være her. Trapperne kan vi jo desværre ikke komme uden om...men vi får vel nogle lækre lårbasser og nogle store overarme, når der skal slæbes bleer, babyer og vasketøj op :0)

2 Comments:

Blogger Frøkenhat said...

Dumme bank - hvad bilder den sig egentlig ind! Find en anden. :-)

Godt at høre, at de ellers trives og bliver fin og rund.

7:15 PM  
Anonymous Anonym said...

Vi fik nej til huslån hos Nykredit, Realkredit DK. Men ja I vores egen bank Jyske Bank.... Prøv evt at høre flere steder.

Lone

10:48 AM  

Send en kommentar

<< Home